Πολιτική επιστροφής χρημάτων και επιστροφών

Γενικά

Η πολιτική επιστροφής χρημάτων και επιστροφών διαρκεί 30 ημέρες και ΔΕΝ περιλαμβάνει

  • Εκτυπωμένες φωτογραφίες οποιουδήποτε μεγέθους
  • Ψηφιακά μέσα όπως CD, DVD ή/και USB που περιέχουν βίντεο ή εικόνες

Εάν έχουν περάσει 30 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.

Για να δικαιούστε επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία, αν και εφόσν υφίσταται.

Αρκετοί τύποι αγαθών εξαιρούνται από την επιστροφή. Τα προϊόντα όπως εκτυπωμένες φωτογραφίες οποιουδήποτε μεγέθους, ψηφιακά μέσα όπως CD, DVD ή/και USB που περιέχουν βίντεο ή εικόνες δεν μπορούν να επιστραφούν.

Πρόσθετα μη επιστρεφόμενα είδη:

  • Δωροκάρτες
  • Προϊόντα με δυνατότητα λήψης (Downloadable)

Για να ολοκληρώσουμε την επιστροφή σας, χρειαζόμαστε απόδειξη ή απόδειξη αγοράς.

Πολιτική ακύρωσης/επιστροφών παραγγελίας

Η πολιτική ακύρωσης/επιστροφων παραγγελίας, ισχύει με την προϋπόθεση ότι το αίτημα ακύρωσης θα πραγματοποιηθεί άμεσα και σε μέγιστη διάρκεια εντός 24 ωρών.

Ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της ακύρωσης/επιστροφής παραγγελίας εντός 24 ωρών από την ολοκλήρωσή της, στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα arampatziskostas.gr και να ζητήσει πλήρη επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την ακύρωση. Μετά το πέρας του εν λόγω χρονικού διαστήματος και εφόσον έχει δρομολογηθεί η εκ΄τυπωση του ψηφιακού υλικού σε έντυπη μορφή/φωτογραφία, η ακύρωση της παραγγελίας δεν ισχύει και ο έμπορος δεν οφείλει να επιστρέψει μέρος ή ολόκληρο το χρηματικό ποσό, αν πρώτα δεν καλυφθούν τα έξοδα εκτύπωσης, τα οποία επιβαρύνουν καθολικά τον πελάτη.

Επιστροφές χρημάτων

Μόλις ληφθεί και ελεγχθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας.

Εάν εγκριθείτε, τότε η επιστροφή χρημάτων θα διεκπεραιωθεί και μια πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στον αρχικό τρόπο πληρωμής, εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος ημερών.

Καθυστερημένες ή μη επιστροφές χρημάτων

Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζα της πιστωτικής σας κάρτας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από τη δημοσίευση μιας επιστροφής χρημάτων.

Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση {email address}.

Είδη πώλησης

Επιτρέπεται η επιστροφή χρημάτων μόνο σε προϊόντα κανονικής τιμής. Τα προϊόντα πώλησης σε προσφορά δεν μπορούν να επιστραφούν.

Ανταλλαγές

Αντικαθιστούμε προϊόντα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν θέλετε να το ανταλλάξετε με το ίδιο προϊόν, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση {email address} και στείλτε το προϊόν σας στη διεύθυνση: {physical address}.

Δώρα

Εάν το αντικείμενο επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά και αποστολή απευθείας σε εσάς, εφόσον εγκριθεί πίστωση, θα λάβετε μια πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραληφθεί το επιστρεφόμενο αντικείμενο, θα σας σταλεί ταχυδρομική δωροεπιταγή.

Εάν το προϊόν δεν επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά ή αν ο δωρητής έστειλε την παραγγελία στον εαυτό του για να σας δώσει αργότερα, θα στείλουμε μια επιστροφή χρημάτων στον δωρητή και θα μάθει για την επιστροφή σας.

Αποστολές Επιστροφών

Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, θα πρέπει να ταχυδρομήσετε ή να φέρετε το προϊόν σας στη διεύθυνση: {physical address}.

Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του αντικειμένου σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος αποστολής επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων.

Ανάλογα με το πού διαμένετε, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το προϊόν που ανταλλάξατε μπορεί να διαφέρει.

Εάν επιστρέφετε πιο ακριβά αντικείμενα, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας.

Χρειάζεστε βοήθεια?

Επικοινωνήστε μαζί μας στο {email} για ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές χρημάτων και επιστροφές.

 

0
    0
    Το Καλάθι σας
    Το Καλάθι σας είναι ΆδειοΕπιστροφή στο Κατάστημα